Tuesday 19 June 2012

PUO ^_^




#aku sekarang menyambung pelajaran di 
 politeknik ungku omar,ipoh perak..
 baru sem 2 :) n bakal mnjadi dax sem 3 buln 7
 ni..xsabar nak habiskan study aku,
 nak keje n kumpul duit untuk....
 tolong family aku laa dlu..hee
 aku dah biase hidup dgn care susah n 
 perlu byk berkorban untuk dapatkan
 ape yg aku nak,aku bukn seorg anak yg dimndikan
 dgn kemewahan,so aku dah biase berdikari
 n hidup serba sederhana,syukur kepade
 ILAHI,family aku sederhana jer,ape yg pnting
 kami sekeluarga bahagia :) alhamdulillah..
 sekrg ni aku di ipoh coz tersngkut 1 subjek
 mse final exam sem 2 dlu,so repeat lah
 semula di short sem..huhuhuuu..
 memg seronk lar kan duk cni.. :)thniah to
 kgkawan yg mghbiskan cuti selame 2 buln tu,
 mesti happy gle weee...ok,kte jmpe t mse
 sem 3...senior2 semua..aicehhh haha==


#chaiyok2!!

No comments:

Post a Comment