Thursday, 21 June 2012

#andai itu takdirnye :)...........:'(

 malam ni sunyi,coz aku sorang jer lam blik..:/
 farah kua ngan pkwe dye,hurmm seronoknye !
 tapi aku?? aku ase hafsham dah smpai KL skunk,
 bia lah dye,aku da wat keputusan ku,aku mesti
 kuat..chaiyok2..eyren kau pasti boleh !..:D
 lupekan ape yg telah berlaku,yg penting !
 AKU NK BUKA BUKU BARU !yeaahh..
 'bersemangat lar sgt,tp hati masih was2'
 aduhai lah eyren !GO...GO..GO..hurmmm
 xtau nak cakap ape,n nk luahkan ape,?
 hanye mampu menaip ape yg ku fkirkn,
 tp yg btulnye?hnye ALLAH jer yg tau,
 kenapa cerita cintaku begini????
 mgkin ade hikmahnye kan?senyum lg :)
 SENYUM,SENYUM ADE MAKNE TUH !
 ok nite semua ! tdo nyenyak2 yer, !
 untunglah yg xde prob cinte cam aku tu :)
 semoga korang semua bahagia !
 n aku pon nk cri kebahagiaanku sendri !
 HIDUP MESTI LIFE !!~misseyren93~






  
#aku lepaskan kau x bererti aku melepaskan cintaku pdamu,
 sebab aku cintakan kau,aku terpakse melepaskan kau,
 aku x kuat untuk terus bersamamu,biarlah dye yg mnjgamu 
 n terus bersamamu,mgkin aku tidk layak untukmu,
 wahai sygku <3 ;'( selamat tinggal..
 ade jodoh jmpe lgi kte :)
~SEMOGA KORANG BAHAGIA~
 tanpe aku :'(


No comments:

Post a Comment