Tuesday, 19 June 2012

#im so lonely,tonight !


~hurmm,hafsham dah tdo,xtau la nak wat pew?
  FB pon xde pape,hehe xglamour so xde la
  owg nk chat ngan kite hahaha..ape nk wat?
  mlm yg sunyi lgi sepi,dah la mlm ni mlm 
  aniversary 'dorang'..hurmm,sape2 yg tahu
  mngerti la ape yg dah terjadi n sdg trjadi
  :"( sedihnye,rase nak mnjerit kuat2 bg semua
  org tau ape yg trpendam di hati aku ni..
  aku xmau ni semua ! xsuka ! n xnak ia 
  wujud dlm hidup aku,tapi ape yg dh brlaku?
  btul2 di luar dugaan,hahaha..aku rase ni 
  bukn driku yg sebenar n bukn ape yg aku nk!
  tp nape aku jdi mcm ni?eh eyren!sedar lah!
  ..........................................
  ..........................................
  ..........................................
  0 hidupku kini,aku xleh nak berfikir dgn btul,
  ArrrrrrRRRGhhhhHH!! buntu,buntu,buntu......
  tu jela boleh aku katekan...aku perlukan 
  sokongn,abah ! umi ! along! adik! kwn2 !:'(
  saye perlukan anda semua !:'( :'( :'( :'(








  


  

No comments:

Post a Comment