Wednesday 20 June 2012

       @20 june 12@




 hafsham blik ke ipoh ! dorang sekrg dh xde
 pape,seblum aniversary dorg agi,dorg dh ptoz !
 aku buknlah nk citer sal kemenangn aku mndapatkn
 cinta hafsham ! aku sekrg dlm dilema ! cerita
 ni so complicated !:'(..aku ingat leh berlaku dlm
 DRAMA TV jer..hurmm..x pasal2 kne kat aku sendri,
 aku yg rase semua ni,n kwan2..memg x seronok pon !
 sakit hati,berbelah bgi,trauma,keliru,buntu,sedih,
 ksih syg,persahabtan n perasaan yg perlu kite
 jage sesame mnusia..aku tersepit di tengah2..
 kalau ikot dari cdangn n komen2 kegkwan aku,
 dorg sruh aku tggalkan jer DYE,n cri insan
 baru..WooWooo,wait2...ingat senang kah ? HAHA
 aku ni seorang yg susah untuk sygkan seseorg,
 but susah jge melepaskn seseorg tu ble aku
 dah syg kat dye !hurmm...camtu lah cnclusionnye !

~28/4/12 tarikh aku cople ngan hafsham !


 sebelum tu kmi dh jdi fwenz..fwenz lah sgt !
 boleh lar..haha,mse DYE duk ejaz aku nk jdi 
 awex dye tuh,dye ckp pd aku yg dye xde awex,
 kebenarannye?hanye dye jela yg tau kan :)
 saye hanye menerima cintanye,tnpe tau cerita
 sebenar ! selepas ni jgn wat lgi k eyren syg !huhu..
 so,kteorg cople jela cam biase,serios!aku bhagia
 mse tuh :D..even mse tuh hnye sempat bersme selame
 2 mggu,coz knal pon mse nk final exam !mcm2 knangn
 kmi ciptakan,so sweet hehehe..after this duk kg msing2
 n contact jrak jauh haha,memg x seronk sgt2 !blurr..
 cople jarak jauh??harharhar,bolh bygkan lah!xnak dh
 cople jauh2 ni !:( okey2,continue>aku rase mcm smething 
 yg x kne,i dont like this!mesti korg leh pk kan,duk 
 jauh2 yeah ! mcm2 leh jdi,awk xde dpn mte sye,n awk
 pon xnmpak sye hah! bile ALLAH tu nk tunjk ble2 jer,
 this song "menagis hti ku mengis mndengrkn khabar hiba"
 huuuu,n then pas aku dh tau citer sebnar,mle lah !
 hdupku yg kurg jelas spt sekrg..hancur wa ckp !haha
 enth ape yg aku leh wat aku x tau,ape yg leh aku ktekn,
 this story is so complicated!why aku x tggalkn dye ?
 ade la sebbnye,lau xde sbab dh lme kmi CLASH,hurmmm..
 sbab tu ble kwan2 ku yg sgt budiman mmbntu aku,cari
 jln penyelesaian n cdangn suh aku tgglkn DYE,aku 
 hnye mmpu tersenyum :) senyum,senyum ade makna tuh !
 HIDUP MESTI LIFE... ~misseyren93....

No comments:

Post a Comment